ריהוט משרדי נכון שיתאים לכל חלל עבודה – טיפים

מיתוג מעל הכל

בדיוק כשם שמתאימים אותו לחלל הבית, ריהוט משרדי יצריך התאמה לחלל העבודה. בין אם אתם מוכרים מוצר או מספקים איזשהו שירות, הכנו עבורכם כמה טיפים. לאחר קריאת הטיפים שלנו, תוכלו לדעת כיצד לארגן את ריהוט המשרד ולהתאים אותו למקום העבודה.
כיצד מתאימים ריהוט משרדי לחלל עבודה? ובכן, תמיד חשוב לקחת בחשבון את רוח בית העסק ואת רוח התחום. לדוגמה – משרד עורכי דין לא יכול להיות מעוצב כמו משרד פרסום. בעוד שמשרדי פרסום יצריכו לפעמים ריהוט כמו שולחנות סנוקר ושלל מתקנים אחרים, משרד עורכי דין יצריך ספות עור יוקרתיות. בכוונת תחילה נתנו את הדוגמה הזו, מכיוון שהיא מראה לכם את 2 הקצוות הקיצוניים בתחום עיצוב משרדים. הנה כמה טיפים טובים לעיצוב משרדים עם ריהוט נכון.

התאמה בין ריהוט משרד למבנה של חלל עבודה משותף

בכדי להתאים ריהוט משרדי לחלל העבודה, יהיה חשוב לקחת בחשבון את גילאי העובדים. מעבר לרוח בית העסק, חשוב לדעת כיצד לגרום לעובדים שלכם להרגיש בנוח. לדוגמה: אם העובדים בארגון יושבים שעות ארוכות מול מסך מחשב, אתם צריכים לבחור עבורם את הכיסאות האורטופדיים והנוחים ביותר.

מעבר לכיסאות, כמובן שיהיה צורך גם לשקול פתרונות ישיבה מסוגים שונים. למשל, אם אתם מעוניינים ליצור פינת ישיבה או פינת המתנה, חשוב לבחור בספות נוחות. ניתן לבחור בספות בד, כמו כן בספות עור ודמוי עור. בכל מקרה, אל תתפשרו על פתרונות הישיבה השונים.

בראש הדף
מתחם פרטנרס אנד קו מציג ריהוט המותאם לעורכי דין

מה אני צריך לדעת על בחירת רהיטים לחללי עבודה

עוד חשוב לדעת, ריהוט משרדי גם מצריך ניקיון משרדים. בסופו של יום, ישנם רהיטים שמצריכים טיפול יותר אינטנסיבי, בעוד שישנם רהיטים שלא דורשים זאת. למשל, ספות עור לעומת ספות בד. בניגוד לספות עור, ספות בד בדרך כלל יצריכו טיפול מסור יותר. באופן יחסי, קל יותר לנקות ספות עור מאשר ספות בד.

דבר נוסף שנרצה להמליץ לכם עליו הוא, הנושא של רהיטים המשתלבים עם צמחיות מסוגים שונים. ישנם רהיטים שבאופן טבעי נראים מעולה ליד צמחיה. מאידך, ישנם רהיטים מסוימים שהנוכחות של צמחיה לידם פחות מחמיאה להם. ניתן דוגמה? כוננית ספרים תהיה יפהפייה כשיצמידו לה צמחיה מטפסת ואלגנטית. מאידך, שולחנות ישיבה יצריכו אולי סוקולנט קטן, לא יותר מזה.

כיצד נבחר רהיטים בצורה נכונה לחלל עבודה או משרד?

אם אתם מעוניינים להתאים ריהוט משרדי בצורה הנכונה, חשוב גם לקחת בחשבון את הנושא של מזג האוויר. אמנם המשרד שלכם הוא במקום סגור, אבל בכל משרד יש תנאים שונים. למשל, ישנם משרדים הממוקמים בקומות מאוד גבוהות וזוכים להמון אור מהשמש. אם אין לכם חלונות ANTI SUN במשרד, קחו בחשבון שקרני השמש יכולות ממש "לטגן" את הרהיטים עם הזמן. במרוצת השנים, אתם תכלו בלאי ניכר ברהיטי המשרד כתוצאה מחשיפה מרובה לשמש.

אז איך בכלל מתחילים?

האמת היא, שזה לא באמת יותר מידי מורכב. אם אתם שואלים אותנו, הדבר הכי חשוב הוא שתהיה לכם תוכנית. תסדרו לכם את הרעיונות המיתוגיים שעולים לכם לראש ותקטלגו אותם לפי זמן נדרש, תקציב ואפקט לטווח הארוך. באופן כזה תוכלו למקסם את פוטנציאל ההצלחה של הפרויקט שלכם ולעזור לעסק שלכם לזנק בכמות הלקוחות. בהצלחה!