?חללי עבודה משותפים – איך לבחור חלל עבודה משותף בצורה נכונה

האמרה שבעסקים שלושת הדברים הכי חשובים הם מיקום מיקום ומיקום נכונה גם בחללי עבודה משותפים. כשחושבים על איך לבחור חלל עבודה משותף – קודם כל שיהיה לך נוח ושיהיה ללקוחות נוח להגיע. אחרי שבוחרים את המיקום המתאים, אפשר לבחור את חלל העבודה עצמו. לפי מה שהוא מציע ולפי הצרכים שלכם ושל העסק.

כל שכיר שנאלץ לנסוע בדרכים יותר משעה וחצי כדי להגיע לעבודה מתקשה עם המצב. לקום מוקדם, לפעמים עוד לפני הזריחה רק בשביל להגיע לעבודה. זה מציג את החשיבות שיש בבחירת מיקום נכון. הדבר נכון על אחת כמה וכמה כאשר יוצאים לעצמאות ורוצים לבחור חלל עבודה משותף לעבוד בו. לשכור משרד זאת התחייבות גדולה מידי כשלא יודעים מה יהיה עם העסק עוד שנה.

איך בוחרים חלל עבודה משותף בצורה נכונה?

חוץ מהמיקום, יש עוד כמה דברים וסיבות לבחור חלל עבודה משותף בצורה נכונה. בתוך שלל התגובות שאפשר לקרוא על חללי העבודה, אפשר למצוא תלונות מסוימות. יחס העובדים הקר, מחסור באירועים ונטוורקינג, מחסור בתחושת קהילה וחוסר אכפתיות באופן כללי.
לכן, כשבאים לשכור משרד פרטי בחלל עבודה משותף, או אפילו עמדה באופן ספייס, צריך לבחון. מה התנאים שחלל העבודה מציע לנו והאם זה תואם לצרכים שלנו?

באופן בסיסי, כל חלל עבודה נותן קודם כל מקום מסודר לעבוד בו. כל ההוצאות כבר כלולות במחיר וכל מה שצריך זה רק להגיע עם המחשב הנייד ולעבוד. גם יזם מתחיל שלא יודע אם יהיה בעסקים בעוד שנה יכול למצוא לעצמו מקום נוח. כך יוכל לעבוד ממנו, עם סביבת עבודה שאי אפשר למצוא בבית או בבית קפה.

בסרטון: ראיון עם אייל ראובן, מנכ"ל רשת חללי העבודה dogether (דוגדר) בערוץ החיים הטובים

מה חשוב לבחון כאשר בוחרים מתחם עבודה לעבוד בו?

מקלחות, חדר כושר, מסעדה צמודה, התחרות בתחום חללי העבודה המשותפים מובילה את כל המתחמים להציע את הטוב ביותר. שוכרים אשר בוחרים לשכור דווקא שם משרד להשכרה או עמדה באופן ספייס יהנו מכך. כל הפינוקים האלו נמצאים בחלל העבודה או, במקרה של מסעדות וחדר כושר, בצורת שיתופי פעולה. אלו כנראה יהיו עם הנחות משתלמות ביותר.
חללי עבודה שלא מכילים את כל הפינוקים האלו משקיעים יותר בעיצוב, בנוחות המשרד וביצירת תחושת קהילה. כמובן שיש מקומות שמשקיעים בהכל, והשאלה היא כמובן שאלת התקציב שלכם. מאחר וככל שההשקעה של חלל העבודה עולה כך גם שכר הדירה יטפס בהתאם.

לסיכום, הדבר הכי חשוב בבחירת חלל עבודה משותף הוא מיקום החלל ונוחות ההגעה שלך ושל הלקוחות. מעבר לכך, הכל שאלה של כמה מוכנים לשלם ומה מחפשים. חללי עבודה עם פינוקים בדמות מקלחות וחדר כושר יהיו יקרים יותר מחללי עבודה שנותנים נטו משרד פרטי להשכרה. בכל מקרה, כל ההוצאות כבר כלולות ולמרות שברוב המקומות תידרשו להתחייבות של שנה, עדיין לא מדובר בחתונה קתולית ובהוצאות מטורפות ואפשר להתנסות בכמה חללי עבודה עד שמוצאים את המקום הטוב ביותר עבור העסק והצרכים שלך.