פנתרה – חלל עבודה עם עוצמה נשית מתפרצת

כשחשבנו שאף חלל עבודה משותף לא יכול להפתיע אותנו, הגענו לפנתרה. חלל עבודה בתל אביב שגם מתמקד בקידום נשים בעסקים והמציע קונספט ייחודי של פיתוח מנהיגות עסקית נשית עוצמתית. יש כאן בהחלט אפקט הפתעה המתכתב עם העידן המודרני שבו מגולם יופי, תעוזה ואווירה נשית סוחפת.

פנתרה בקצרה

פנתרה תל אביב הוא לא רק חלל עבודה משותף, אלא מועדון שיתופי לעסקים בבעלות או בשותפות נשים ( גברים שיש להם שותפות או מנהלות בעסק ממש מוזמנים להרשם ).

המתחם ממוקם בלוקיישן נחשק בלב בירת העסקים התל אביבית, ברחוב הארבעה 19, קומה 3, במגדל התיכון. העיצוב בחלל מבוסס על טהרת העיצוב התעשייתי החם הניויורקי, שחור-צהוב, פרקטים בכל החלל וצמחייה עם דגש על מרחבים ופינות ישיבה מרובות, החל מהבר המדליק ולאונג' ועד מרפסת השמש שגם בה תמצאו פינות לפגישות עסקיות, סופר מפנקות.

spacenter.co .il פנתרה Panthera 4

האג'נדה של פנתרה

המתחם מגיע עם אג'נדות ברורות, ללא סיסמאות וקלישאות, אלא מכווין להזנקה של עסקים בבעלות או שותפות נשים ופיתוח מנהיגות נשית בסביבה העסקית. דיירות המתחם ייהנו מסביבה עסקית תומכת ועוטפת, המבוססת על מודל השונה מהנוף המוכר של חללי עבודה משותפים. בין היתר, המתחם מיועד להוות חממה/אקסלרטור עם כל השרותים הנדרשים להזנקת עסקים, מקמפוס לניהול מעשי באמצעות סדנאות שבועיות לפיתוח עסקי ומאסטר קלאס, נטוורקינג שבועי, מנטוריות על בסיס שוטף, קהילה ומועדון חברתי במקום אחד תוסס ומיוחד.

העיצוב האדריכלי בפנתרה

ואוו מושלם! הסגנון האדריכלי מוקפד ומשלב מראה תעשייתי, ניו יורק סטייל, הייטקיסטי ומעט מודרני-כפרי. הכי בולט בחלל הוא המרחב הפתוח, ואיך לא הבר והלאונג והמרפסת שמש הנפלאה ( 200 מ"ר), שאפשר פשוט לשבת יום שלם עם לפטופ ולקבל תחושה של בר שכונתי תוסס. כן, ממש ככה באמצע עבודה. אה.. וגם אפשר ליהנות מכוס שמפנייה ואפילו מרטיני עם זית ופשוט לצפות על הנוף האורבני הנשקף מהחלונות הגדולים, לצד צמחייה מרגיעה.

המשרדים המוצעים להשכרה במתחם, לכל אחד מהם יש קסם מיוחד הבולט בעיצוב, ובכלל באווירה סביב. גם אזורי האופן ספייס ופינות הבר והטרקלין העסקי, מציעים פרטיות נהדרת.

spacenter.co .il פנתרה Panthera 7

אז מה תמצאו בחלל העבודה פנתרה תל אביב?

הכל, ממש כך! נראה שצוות פנתרה לא פספסו דבר. האווירה נעימה בחלל המשותף, המשרדים, הלאונג בר והמרפסת, ופשוט כיף לבוא לעבוד. אבל יש כמה דברים שבהחלט בולטים והם ארבעה חדרי הישיבות המרווחים, אחד מהם מיועד ל-5 אנשים, השני ל- 10 אנשים, השלישי ל- 16 אנשים והרביעי ל -40 אנשים וגם בר במה ולאונג' מרווח.
וזה עוד לא הכל… במתחם קיימים קליניקות וחדרי טיפולים המיועדים לטיפולים רגשיים, סדנאות פילטיס, מופעי תרבות ומוסיקה לייב, סטנדאפסטיות, עם יוצרות מובילות, כנסים לגיוס משקיעים ליזמיות שפנתרה מובילה ואם חברות הקהילה תרצנה להעביר הרצאות או סדנאות, אפשר להעביר בחלל הפתוח, המתאים ל -150 אנשים. תכנסו לאתר שלהן ותסתכלו על לוח הפעילויות העשיר שלהן.

פספסנו משהו?

כן… איפה אוכלים? יש כריכים וסלטים טריים ומנות חמות שמוגשים במקום, מידי יום. וגם תפריטים מיוחדים לארועים וכנסים גם לפנימיים וגם לחיצוניים. יש עשרות מסעדות בכל איזור, מתחת לבינין וברחוב. הם ממש יושבים צמוד לשרונה ברחוב הארבעה. אפשר גם תמיד להביא אוכל מהבית, לחמם ולאכול בנוחות בפינת על הבר או בלאונג, או במרפסת. אפשר להשכיר את המקום לאירועים וכנסים מבחוץ, כולל את חדרי הישיבות!

אז רוצו לסיור. אין יותר טוב ממראה עיניים. אחד המקומות הכי יפים בתל אביב ואף נבחר ע"י מגזין בניין ודיור כבר שנתיים ברצף כאחד המתחמים היפים בארץ.